söndag 1 augusti 2010

Söndag morgon

Helluu

Nu har jag varit vaken ett bra tag för Susanna väckte mig och sa att hon skulle åka hem. Så då var det att gå upp och säga hej då. Och när jag väl har vaknat kan jag inte somna om...... Iaf, jag är ju så snäll idag att jag låtit Casandra sova ut. Klockan är nu snart tolv och jag har fortfarande inte väckt henne, jag förtjänar en guldmedalj!
Igår kom Casandra, Sandra, Susanna, Pelle, Rickard och Jimmy till mig. Vi spenderade kvällen här med lite Family guy och solsidan. Sedan gick vi på fest i Långås med det var skit tråkigt så vi gick tillbaka till mig. En rätt så mysig och lugn kväll blev det. Ikväll däremot bär det av till Halmstad för att gå på rix fm och lite sånt. Hoppas på en lyckad kväll. Det lär jag behöva! Ska strax hoppa in i duschen och skriver nog mer sen. Byee :*

För att ni är dom bästa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar