fredag 20 augusti 2010

It's friday night and i'm doing nothing

Rubriken talar för sig själv.

Idag vaknade jag väl runt 10 tror jag. Gick ner och gjorde lite frukost, startade datorn, satte på tvn. Och så började min dag. Och så har den även spenderats. Jag har varit så otroligt lat idag. Har bara legat i soffan med datorn i knät. Kollat på tv. Sprungit upp och ner för att hämta något att äta varje 10:e minut. Hur tror ni det där med att börja äta hälsosamt gick? hahaha! inte så bra va? vräkt i mig 3 muffins. Och en massa annat onyttigt. Men men.. vi lever väl bara en gång? ooj, läskigt, lät som Casandra där. Nu blev hon nog stolt över mig ;)
Hade planerat att åka in till stan ikväll faktiskt. Ville träffa Casandra o så men min lathet var ivägen. Plus att jag måste upp tidigt imorgon. Ska nämligen till Halmstad och Oskarström. Åker nog dit med Jennifer och Casandra skulle jag tro. Det blir nog mysigt. Vi ska kolla när Elinas dansgrupp tävlar. Håller tummarna för dom! Byee :*


Efter allt vi sagt, efter allt vi gjort, efter alla falska förhoppningar du gav mig kan jag ändå le. Lite ialla fall. Även fast det gör ont och även om det är tusen frågor som snurrar i mitt huvud så har jag bestämt mig. This is it. Jag klarar inte en sekund längre av det du håller på med. För jag ger upp nu, japp, jag ger upp mina förhoppningar om oss. Du & jag var förut. Vet inte om jag ska känna lycka eller sorg. Men det är så det är nu. Förlåt, du borde gjort något när du hade chansen för att du visste att du hade mig, eller har mig. Du vet att efter att du säger ett ord kommer jag komma tillbaka till dig som en vilsen hund. Jag vill inte ha det så för jag klarar mig utan dig, jag klarar mig fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar