lördag 21 augusti 2010

21 augusti

Hej!

Dagen började med att jag hoppade upp ur sängen eftersom mitt alarm på mobilen aldrig ringde och jag skulle hinna duscha, fixa mig och åka in till stan. Skulle med bussen till halmstad med Jennifer och därifrån vidare till Oskarström. Där spenderade vi våran eftermiddag. Åt pizza på pizzerian "Alexandra" sedan gick vi och kollade på Elinas gymnaster som tävlade och herregud vad duktiga dom var. Jag och Jennifer blev så taggade att vi tvingade Elina att lära oss hahah! Men ialla fall. Efter det så skulle jag och Jennifer med bussen från oskarström in till Halmstad och efter många telefonsamtal och krångel och lite tur i oturen som Jennifer kallar det så hann vi med ett sj tåg mot Falkenberg eftersom Jennifer skulle vara barnvakt halv 6. Dock kom vi väldigt sent men inte så sent som vi egentligen skulle kommit fram. Tur det. Sedan kom mamma och hämtade mig, och jag var så hungrig att vi körde förbi donken och köpte med mat hem. Sen kom Casandra till mig också. Vi var här lite men sen åkte vi in till stan. Satt där lite och sen blev Casandra hungrig igen så vi åkte till donken igen och åt. Sen åkte vi till henne och då kom adde och jens så vi kollade på film sen åkte jag hem och nu sitter jag här och måste sova snart för ska upp tidigt imorgon igen.
Bara för att göra det lite tydligare, det där med att äta hälsosamt, vet att jag tjatar mkt om det men vill verkligen lyckas. Idag åt jag först en kebabpizza i Halmstad sen åkte jag hem och åkte till donken och köpte mat. Sen hem. Åt det och sen märkte jag att pappa hade beställt hem en familjepizza, så åt lite utav det med. Sen till donken med Casandra igen. Pizza, donken, pizza, donken. Jag failade totalt hahahahahahaha!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar