torsdag 19 augusti 2010

Tordag?

Hej!

Kan börja med att säga att tiden går snabbt och dagarna också för den delen. Dagen började med att jag och mamma åkte in till stan för hon skulle fixa några saker och jag skulle träffa Casandra. Jag fick köra in till stan. Körde ut på motorvägen för första gången och det var lättare än vad jag trodde att det skulle vara. Sen mot stan. Träffade Casandra och åt på Stantons. Efter det träffade vi Sandra och Lukas i stan. Va med dom sen kom mamma och hämtade mig, och så körde vi hem Sandra som ska till Turkiet imorgon. Hoppas du får det sjukt bra.

Okej, nu är det såhär.... Jag har gått upp flera kilo under två veckor. Jag är otroligt chockad över att jag så snabbt nådde mitt mål. Nu när jag väger så mycket som jag ville så har jag bestämt mig för att stanna vid den vikten för jag är så nöjd med hur min kropp blivit, större rumpa, tjockare lår så jeans sitter helt perfekt nu. Jag har dock fortfarande storlek 24. Men som sagt så sitter dom bättre på rumpan och låren. Så nu ska jag börja bli lite hälsosammare och tänka på vad jag äter och sånt eftersom jag inte vill gå upp mer och ska även försöka komma igång med någon träning. Känner att jag behöver det. En annan sak jag behöver är ett "lycka till"
Byee :*

2 kommentarer:

  1. Du är jättefin som du är. det ska du veta maggie. men om du vill ha ett lycka till ska du få de. Så lycka till maggie <3

    SvaraRadera
  2. Tack fina Alexandra. Det är du med och glöm inte det. <3

    SvaraRadera