lördag 28 augusti 2010

Falla fritt

Hej!

Dagen har spenderats med mina föräldrar. Jag gillar att ägna mina lediga dagar med dom eftersom jag sällan hinner träffa dom och prata med dom på vardagarna eftersom jag går i skolan och dom jobbar. Vi har ialla fall varit i Varberg och shoppat idag. Fick med mig lite saker, bilder kommer. Och åkte även in till Falkenberg och köpt ett par klackskor eftersom jag inte hittade några i Varberg. Sen har jag varit ute och övningskört med mamma och det gick väldigt bra. Nu sitter jag här med min godispåse och funderar på om jag verkligen ska äta mer.... oops, tuggar redan på en annan godis. Nu ska jag fortsätta prata med min bror som jag saknar väldigt mycket eftersom han har flyttat ännu längre ifrån Falkenberg så nu tar det mig 3 timmar & 30 minuter att komma till honom ungefär. Ohwell... Byee :*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar