lördag 14 augusti 2010

Lördag

Hej!

Jag kan börja berätta lite om igår. Jag fick vakna runt 6 på morgonen eftersom familjen skulle åka till malmö och hjälpa min bror med att städa och flytta. Så vi packade fullt i bilen och runt 7 var vi på väg till Skåne! Så trött som jag var somnade jag och vaknade när vi var framme. Vi städade hela dagen och hjälpte min bror att bära ut alla saker och senare på eftermiddagen åkte vi hem igen. Var så fruktansvärt trött och hade otroligt ont i huvudet så jag somnade redan runt 11. Tur det för jag skulle upp runt 9 nästa morgon.
Idag vaknade jag som sagt runt 9. Hoppade in i duschen snabbt och fixade mig sedan åkte jag, mamma och pappa till Varberg för jag skulle handla lite nya kläder. Tyvärr så hittade jag inte dom jeansen jag ville ha som jag hade sett i Halmstad utan fick bara med mig en tunika från Varberg. Men sedan bestämde vi oss för att åka till Halmstad iställt för jag ville verkligen ha dom byxorna. Och som tur var hittade jag dom och fick även med mig en skjorta. Nu sitter jag och vilar för ikväll ska jag till Jennifer för en mysig grillkväll med några utav tjejerna. Skriver mer imorgon. Byee :*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar