tisdag 10 augusti 2010

Another sunny day

Hej!

Jaa.. det var några dagar sedan jag bloggade och anledningen är för jag har haft mycket att tänka på och har behövt lite tid för mig själv. Tyvärr har det påverkat andra i min omgivning och jag är hemskt ledsen för det. Idag har jag iaf haft en jätte bra dag. Jag har bara slappat ute på terassen och solat hela eftermiddagen. Jag har även gjort lite nytta samtidigt som jag legat i solen, jag har nämligen läst i trafikboken, du & jag i trafiken. Den man nästan måste kunna utantill till teoriprovet. Hur som helst så är den faktiskt intressan.
Gårdagen var också mysig, jag åkte in med bussen till stan där Valentina sedan mötte mig. Vi gick hem till henne och åt lite fika och bara snackade. Sen skulle Kristina och Frial komma, men dom var så sega så jag och tina bestämde oss för att gå till willys snabbt och köpa lite annat gott till filmen. Vi köpte godis, chips och läsk. Sedan kom Kicki och Frial till Tina. Vi kollade på farsan och snackade och skrattade mycket. En lyckad kväll. Tack för det.
Nu kom mamma hem, ska ner och säga hej till henne och äta någonting för jag är hungrig. Skriver senare. Byee :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar