måndag 23 augusti 2010

23 augusti

Hej!

Nu sitter jag hemma och känner mig lugn och har äntligen lite tid för att blogga. Kan börja berätta om Malmö. Först och främst kan jag säga att det var hur mysigt som helst. Det tar ju ändå två timmar och 20 min dit men det kändes verkligen inte. Vi pratade massa och skrattade hela vägen. Vi lyssnade på Melissa, Winnerbäck och såg även bloggerskan lisaplace. Åt, sprang runt i hela malmö nästan och bara hade det allmänt trevligt. Tack så jätte mycket för dagen. Hade skit kul.
Eftersom vi kom hem lite sen så satte jag på datorn och tänkte kolla facebook snabbt. Men jag fastnade vid datorn så jag somnade inte förän två. Och det gjorde att jag vaknade runt 12 på dagen. Kändes inte så bra men jag gick ner och åt och började fixa mig för jag åkte in till stan och träffade Susanna och Casandra. Vi fikade & lite sånt. Och nu ska jag gå och kolla klart på fångarna på fortet. Byee :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar