onsdag 25 augusti 2010

25 augusti

Helluu

Igår hann jag inte blogga när jag kom hem. Hade så mycket annat att göra. Men iaf, jag åkte in till stan igår och träffade Valentina. Alltid lika mysigt. Sedan åkte jag hem igen och då kom min kusin Sebastian hit och var här en stund. Sen satt jag och pratade med mamma hela kvällen nästan, eftersom mitt humör inte var de bästa igår. Men jag fick iaf många klartecken och mycket hjälp från Casandra och tusen gånger tack för det hjälpte verkligen.
Idag börjar skolan och det är upprop klockan ett. Så jag ska vara i stan lite innan för att möta Frial och Valentina, om jag inte blåser iväg då. Shiiiiiit, vad det blåser ute. Känns typ som hela huset kommer välta omkull eller taket kommer flyga iväg. Otur för mig, det är ju jag som sover på övervåningen då. Haha, well, well... ska gå och välja vad jag ska ha på mig idag... Hörs senare. Byee :*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar