lördag 31 juli 2010

Sleeping to dream about you

Godmorgon sunshines!

Vaknade med ett glatt humör idag. Men jag var så lat att jag ropade på mamma men hon hörde mig inte och jag behövde prata med henne så jag tog mobilen och ringde till hemtelefonen och mamma svarade. Jag sa åt henne att gå upp och prata med mig. Hon kom springandes för hon trodde det hade hänt något men sen när hon kom in på mitt rum och såg mig med världens smile på läpparna började hon skratta och undra vart jag fått min lathet ifrån. Hmm... håller nästan med. Iaf, efter lite snack med morsan så började jag fixa mig och vi åkte in till stan. Blev en ring rikare och lite nagellack också!
Ikväll kommer nog mina favorittjejer hit, nämligen Sandra, Casandra och Susanna. Dom ska spendera natten här eftersom jag är ensam hemma sen får vi även lite besök utav några trevliga människor skulle jag tro. Så det är nog dags att börja städa för det ser ut som... jag vet inte vad men förjävligt iaf :D Bloggar senare. Byeeee :*















Med lite Corona (syns inte så bra på bilden) och annat gott är jag redo för kvällen och imorgon. Eller hur Sandra? ;) haha!
På bilden syns även min nya ring som jag är heeelt förälskad i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar