lördag 31 juli 2010

Home sweet home

Hej!

Nu är jag hemma från en ganska mysig chillkväll :) Dagen började med att jag åkte till Casandra och där satt vi och kollade på film och lagade mat... eller aa, casandra lagade mat, det är nog bäst de ;) iaf, sen så övningskörde Sandra till Casandra och hämtade upp oss så åkte vi vidare till Sandra där vi spenderade kvällen. Det var riktigt längesen jag skrattade såhär mycket och pratade om allt som jag ville få ut. Där har vi dom bästa lyssnarna i världen! Sen efter en stund kom Rickard och Jimmy så då satt vi bara och chillade hela kvällen och pratade, drack och var allmänt glada och kanske lite trötta. Runt 11 åkte jag hemåt och här sitter jag ensam med mina tankar ännu en gång. Vore det inte bra om jag bara kunde sluta tänka så mycket någongång? Önska jag tänkte så här mycket under skolan eller något, då hade jag varit ett geni! Well well... dags att kolla faazzeebook sen lägga mig. Tack för en mysig kväll! Byeee :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar