måndag 12 juli 2010

Ännu en underbar sommardag!

Rubriken talar för sig själv!
Jag har precis kommit hem från Malmö, har spenderat hela helgen hos min bror. Rätt gött att komma bort lite faktiskt. Vi har solat, snackat massa skit och även åkt till en strand i skåne haha! Han är verkligen den bästa.
Iaf, innan jag åkte till Malmö så hade vi tjejer ordnat världens mysigaste grillkväll i Sandras stuga på skrea. Vi bjöd in lite folk och kollade även på fotbollen. Vi grillade mat och marshmallows. Grymt lyckad kväll sen så sov jag, Casandra, Susanna och Sandra i stugan. Tack för den dagen/kvällen/natten.
Eftersom det var så längesen jag bloggade så vill jag bara skriva grattis i efterskott till min syster som fyllde år den 10 juli.
Just det, när jag kom hem idag så såg jag att mamma hade köpt en tröja som jag ville ha innan jag åkte till malmö. Så bara hängde den i mitt rum nu när jag kom hem. Älskar dig mamma.
Nu ska jag ladda upp lite bilder på facebook. Byeee :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar