fredag 30 juli 2010

Regn, regn och lite mer regn? :)

Eftersom vädret suger så fixar jag mig och åker till Casandra där jag ska spendera denna underbara dag :) ... stackars henne! hahahhah skojar. She looves me ;) Jaja, Susanna kommer kanske till Falkenberg. Jag har faktiskt ingenting att skriva men... jag hade tänk ladda upp en dagens outfit och facelook. Skriver mer ikväll, byye :*

Dagens outfit: Crocker jeans från JC. Tröja också från JC + mina helsvarta converse och regnjacka.


Facelook: Idag har jag bara mascara och concealer (stavning?) På bilden har jag även ett turkos nagellack typ, gillade ine alls det när jag köpte det men efter att ha använt det några gånger börjar jag tycka det är rätt snyggt. + en silverring från gina! love it! And now i'm ready to go!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar