måndag 19 juli 2010

19 juli

Dagarna bara närmar sig, skolan börjar om typ en månad. Galet så snabbt det gått. Iaf, igår kom min bror hem och så kom även Sandra hit en stund. Vi gick runt på långåsmarknad och sen stannade hon hos mig en stund och satt och grillade med min familj. Super mysigt. Efter det så började jag fixa mig lite smått för jag skulle på grillkväll hos Alexandra med tjejerna. För att fira nattans och alexandras födelsedag. Innan jag åkte till Alexandra så åkte jag till Elina och lämnade mina grejer där eftersom jag skulle sova där och så tog vi varsin cykel och cyklade till tröingeberg. Jätte mysig kväll var det och det var ett bra tag sen man träffade alla. Men som vanligt så var det lika roligt :)

Idag har det inte hänt så mycket. Min bror hämtade mig från Elina imorse och tack för en skit rolig kväll sen med myyyycket skratt hahaha! Sen har jag och min bror bara suttit och snackat hela dagen och han har sovt för han mår inte så bra. Fyfan, vad jag älskar honom, har seriöst världens bästa bror. Och han ska åka hem imorgon och jag funderar på att följa med eftersom han kommer tillbaka dagen efter sen igen. Så jag ska upp tidigt imorgon. Så nu ska jag packa ner det sista, byee :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar