torsdag 1 juli 2010

1 juli

Helluu, vaknade runt 10 idag och skulle in till stan för att lämna in min dator som jag bara haft typ.. 6 månader för den går inte att starta normalt. Men dom kunde inte hjälpa mig för det var något krångligt med den så jag måste ringa tillverkarna som då är hp. Så jag gillar inte som så mycket nu. Jag blev så tjurig på dom för dom krånglade till det så jag tar tag i det imorgon istället hehe. Men iaf, sen åkte jag in till stan för att träffa Casandra, vi hade egentligen planerat att dra till stranden men vädret var inte på vår sida så det blev en god fika istället. Hoppas på bättre väder imorgon. Nu sitter jag hemma igen och är så sugen på magnum mandel men orkar inte gå till kiosken så det sket sig men lite jordgubbar får duga. Det var nog allt. Byee :*

memories

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar