onsdag 30 juni 2010

Home sweet home

Nu var man tillbaka i Sverige. Kom hem i förrigår kväll. Italien var hur bra som helst, jag hade jätte kul. Och massa minnen och en massa skratt vi man med sig. Bara jag tänker på vissa saker så börjar jag skratta för mig själv. Men denna resan har verkligen fått mig att ändra åsikter om vissa saker och även försöka leva i nuet om man säger så eftersom jag är en sån person som gillar att planera och tänka mycket framåt. Men i Italien fick jag verkligen ta en dag i taget och njöt av varje dag. Iaf, vi solade, badade och festade mycket, haha. Jaja, ska sammanfatta det kort och lätt - Underbart!
Igår vaknade jag rätt tidigt och gick upp och åt frukost och sen ville mamma in till stan och jag med. Jag ville ha en ny bikini överdel men jag hittade ingen här så jag får åka till typ varberg eller halmstad. Men iställer för en bikini fick jag med mig ett par tygbyxor och en blus. Så tack för det mammii <3>

Det får bli en bild från poolen där Casandra står på händer haha :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar