fredag 11 juni 2010

Fredag?

Redan fredag? Idag känns det som torsdag och i torsdags kändes det som fredag. Konstigt. Igår hade jag iaf skolavslutning och efter det åkte jag runt med pappa lite överallt och sedan var det att åka hem och packa alla grejer och plattången för att åka till min kusin. Jag åkte dit för att fixa hennes hår inför hennes avslutning som hon hade idag. Hon blev jääätte fin. Som vanligt för det är min lilla prinsessa (a) När jag var klar med hennes hår som tog 1 tim och 30 min tyyyp så körde hennes mamma mig till stan med Sebbe min kusin och så var jag med honom i stan i ungefär halvtimma och sedan skulle jag möta klassen på entill för att äta pizza. Sedan gick vi hem till hanna och satt där till typ 10 sedan gick vi in till stan och där blev jag hämtad :)

Nu är det endast 3 dagar kvar till Italien. Jag börjar bli jätte nervös nu, fast det blir jag ju alltid innan jag reser. Vi är borta 2 hela veckor. Ska komma hem brun och fin sedan. Men anyway, så var jag och mamma i stan idag och handlade lite grejer. Jag fick en ny skitsöt tunika och lite sånt sen köpte mamma ett par converse till henne som jag är helt förälskad i. Snacka om att jag ska sno dom från henne hahaha! nej men det är nice. Nu ska jag gå och prova lite kläder som jag ska packa ner i resväskan i helgen. Byeee :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar