tisdag 8 juni 2010

Tisdag

Cha cha!

Igår mötte jag Susanna, Casandra och Julle och vi gick till tånga och kollade på niornas klädparad. Shit vad man bara vill gå om sista veckan i 9:an. Jag saknade det..
Idag har vi bara idrott i skolan sen är vi lediga men jag struntar i idrotten, fy på mig men jag måste ändå till skolan sen för att lämna böcker och ha mentorsmöte med klassen så vi kan vara lediga imorgon och det ääger :) Jag har inte så mycket att skriva. Jo, jag övningskörde igår och det gick jätte bra. Körde runt i stan och lite överallt. Jag har även lovat att köra och hämta Casandra idag och sen en snabbis till donken för att köpa massa gott hihi. Sen sleepar hon nog hos mig i think. Men well well. Måste börja fixa mig nu, vet inte ens vad jag ska ha på mig så det lär ta tid. Byeee :*


Tack för alla pratstunder med dig. Trots alla våra bråk så har vi inte kunnat vara sura på varandra. Jag förstår inte hur en människa man bara känt knappt ett år kan betyda så mycket. Du är grym, modig och vågar stå för den du är. Jag ser upp till dig. Jag älskar dig habibi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar