lördag 12 juni 2010

All the right moves

Lördagkväll.. ännu en chill dag för min del, nästan iaf. Vaknade runt 10, gick ner och gjorde lite frukost till mig sen gick jag och kollade på tv. Spenderade hela förmiddagen framför tv:n tills mamma kom hem och sa att vi skulle till moster och handla lite grejer. Då fick jag gå och upp och börja fixa mig, sen körde jag in till stan och körde mamma överallt. Övningskörningen börjar gå bra nu faktiskt. Jag har börjat köra överallt, i stan, småvägar... till donken! yuuummii! :D Nej men vi åkte till moster och var där ett tag sen åkte vi och handlade saker som jag måste ha med mig till Italien. Just det, på tal om Italien så ombokade vi biljetten. Vi skulle ju egentligen åkt på måndag men eftersom det blev lite krångel och sånt så åker vi på Onsdag men kommer fortfarande hem samma datum som det var bestämt. Så om 4 dagar hoppas jag att vi sitter på ett flyg påväg till Italien :) Och nu ska jag gåååå, byee :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar