fredag 1 januari 2010

2010-01-01

Ett bättre avslut på 2009 kunde jag inte fått!

Det var sjukt skoj hos Emilia. Vi kom dit vid halv 7, fick en välkommsdrink och stog o pratade lite. Sedan gick vi o satte oss vid bordet som Emilia och Jennifer har dukat väldigt fint. Fick förrätt, varmrätt och efterrätt. Duktiga var dom som hade lagat mat. Mätta o belåtna var vi, då var det bara att sätta på musik o slå klackarna i taket. Dansa och dricka skulle det bli! Vi festade som aldrig förr fram till elva. För taxin skulle komma kvart över 11 o hämta oss från Vinberg och köra oss in till stan. Men allt gick inte som planerat, jag hade fått i mig lite för mkt dricka och mådde inte alls bra och fick stanna taxin för att spy. Som tur va så åkte jag o alexadra o Emilia bilen och resten utav tjejerna tog taxibussen in till stan. Jag klarade inte av att åka till stan så taxin släppte av mig o Alexandra hos henne. Emilia fortsatte vidare till stan. Tack tjejer för en sjukt bra kväll men mest tack till Alexandra som ställde upp för mig o va med mig hela kvällen. Jag försörde helt hennes nyårskväll men fyfan vad snällt gjort utav Alexandra. Tack tack tack, verkligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar