torsdag 7 januari 2010

Onsdag?

Ojoj som dagarna flyger förbi. Vi börjar ju skolan på måndag o hela lovet har gått snabbt. Jag längtar faktiskt till skolan nu för att veckorna kommer gå jätte snabbt och vi kommer närma oss mars månad, då jag fyller år, rom resan och ska till Libanon i 3 veckor. Allt i en och samma månad. Underbart eller? På tal om min födelsedag så börjar jag alltid planera när det är 2 månader kvar, alltså vid den här tiden. Jag börjar alltid tänka på vad jag ska göra. Jag fyller ju ändå sjutton nu och jag vill göra något roligt. Jag vet att det är tidigt att tänka på det nu men det börjar bli lite som en tradition haha.

Idag:
Jag har inte gjort så mkt alls idag, vaknade vid halv 12 för jag var uppe till 3 imorse och kunde inte sova. Så dagen bestod av lite pluggande, åkte till min kusin. När vi var där så skulle Alexandra till sin kompis så Sebbe kom med den underbara idéen att vi skulle följa henne dit. ISKALLT var det, men en promenad skadar ju aldrig. Hur som helst, vi följde henne och gick tillbaka. Duktiga och hungriga som vi var så gick vi raka vägen in till köket utan några protester. Sen åkte jag hem och har bara suttit och kollat på tv o slappat hela kvällen. Och nu sitter jag i min säng med duntäcket uppe i halsen och datorn i knät. Kanske borde sova snart? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar