lördag 30 januari 2010

Lördag

Hejhej, det har inte gått att skriva inlägg på några dagar nu. Men jag är ialla fall hemma idag och är sjuk. Har blivit förkyld igen. Såå tråkigt. Men det är ialla fall storstädning som gäller. Har vänt uppochner på min garderob och sorterat alla kläder. Nu vet jag vad jag behöver och sånt. Och Tokio hotel spelas på högsta volym, tur att jag är ensam hemma haha! På tal om ensam hemma så åker mina föräldrar på semester i en vecka, dom åker på tisdag. Hmm.. ska bli spännande att klara sig sälv och inte svälta haha. Men några kompisar kommer hit o sover i veckan och mina syskon kommer även över helgen så det är helt ok liksom :D Nu ska jag sluta blogga och fortsätta städa. Hörs, byeee :*



Ready, set, go, it's time to run.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar