lördag 9 januari 2010

Godmorgon lördag

Jag har precis vaknat och startade datorn direkt. Det kommer blir svårt att vakna runt 6 tiden på måndag alltså, nu när man har sovit till typ 12 varje dag. Dagens planer blir väl att verkligen plugga en stund sen ska jag hoppa in i duschen, platta håret och så blir det nog lite lockar i håret också och sen ikväll ska jag till Alexandra med tjejerna. Men det kommer nog några från Varberg också men jag har ingen koll haha. Jag har även lite panik, vet verkligen inte vad jag ska ha på mig :S någon som har nått tips på vad man kan ha på sig ikväll? :) Men nu ska jag gå ner och äta frukost tror jag. Bloggar nog mer sen, byeee :*


A thousand miles seems pretty far, But they’ve got planes and trains and cars, I’d walk to you if I had no other way. Our friends would all make fun of us, And we'll just laugh along because, We know that none of them have felt this way.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar