söndag 31 januari 2010

Ännu en seg söndag


Hej igen bloggen. Jag räknar ner dagarna, 50 dagar kvar till libanon och 38 dagar kvar till rom. Jag längtar så sjukt mkt för att få åka iväg härifrån. Det behövs verkligen nu. Ialla fall, är fortfarnde förkyld men känner mig bättre än igår. Pappa tvingade ut mig för han ville köpa en jacka till mig för han tyckte inte att den jag hade räckte för detta kalla väder. Så varför inte? :) vi åkte iaf till team sportia i fbg fanns ingenting så vi bestämde oss för att åka till varberg och där hittade jag en jacka. Inte riktigt den jag ville ha men skit samma. En månad kvar sen blir det varmare. Men tack pappa :) sen efter varberg åkte vi o handlade mat för mina föräldrar åker imorgon natt. Jag har lite panik om jag ska vara helt ärlig :O men skit samma. Allt löser sig. Nu ska jag gå o läsa lite engelska. Har prov på tisdag. Byee :*

Bråk efter bråk, du låtsas att du inte bryr dig, jag lovar, jag kan göra desamma. Se och lär :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar