fredag 1 januari 2010

har tråkigt, så jag gör en lista.

Tonåren:
Hur gammal är du? - 16, men fyller sjutton snart (a)
Hur tycker du att du har det hemma? - Riktigt bra.
Har du bra självförtroende? - Aaa.. lite faktiskt.
Kan du lita på dig själv? - Absolut!
Hur tycker du att ditt liv är? - Det är sjukt bra.
Har du ett bra liv tycker du? - Verkligen!
Vill du ändra på något i ditt liv? - Det finns ju alltid något man vill ändra på.
Är du nöjd över din kropp? - Jaa, det är jag väl.
Något du vill ändra över din kropp? - Ja, :)
Kan du själv säga att du tycker att du är söt? - Hahaha jag är sööt :D

Kärlek:
Har du någon kille? - Nej
Vill du ha kille? - Njaa.. vet inte.
Gillar du någon nu? - Det är komplicerat..
Som heter? Fortfarande komplicerat.
Trivs du tillsammans med någon kille? - Jaa, det finns en speciell..
Gillar du långa eller korta förhållanden mest? - Långa för det mesta.

Vänner:
Har du bra vänner? - Helt underbara är dom.
Du tycker om att va med dina vänner? - Jag älskar dom!
Har du många vänner? - Jag har så jag klarar mig och dom jag har står mig nära.
Vad heter dina bästa vänner? - Tjejerna
Vad heter din allra bästa vän - Susanna
Vad är bäst tycker du, med få bra vänner, eller med många som man inte kan lita på till hundra? - Med få bra vänner.

Mogenhet:
Har många sagt att du är mogen för din ålder? - Jaa, några.
Har många sagt att du ser äldre ut än vad du är? - Aa, några st.
Har du fått höfter? - blää, ja
Har du kille? - Nej.
Tycker du mer om att vara på stan än att vara med kompisar hemma och & leka? - Jag vet inte, en fika på stan är ju aldrig fel.
Du älskar att shoppa? - Jaaa, verkligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar