söndag 24 januari 2010

Söndag igen

hejhej, nu sitter jag i Casandras soffa med datorn i knät. Hon ligger självklart och sover men jag har varit vaken sen 2 timmar tillbaka haha! Men jag kan börja berätta lite om igår, på morgonen åkte jag in till stan vid halv 11 med mamma o pappa. Eftersom att jag inte hittade någonting i halmstad så var jag desperat av att hitta några kläder i stan. Vilket jag faktiskt gjorde. Iaf, sen åkte vi hem igen men sen åkte vi in till stan igen då åkte vi till min moster och var där en stund sen åkte vi o hämtade Casandra och åkte tillbaka till mig. Vi började fixa oss och vid halv 9 körde pappa oss in till stan. Då var det fest som gällde. Vi åkte till hjortsberg och mötte upp några där för att följa oss till festen. Fuuullt var det inne på festen men rätt kul var det. Sedan drog vi vidare till Denny med några andra o satt där och chillade tills jag o Casandra skulle ta bussen hem till henne. Det var min kväll det. Hade sjukt roligt :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar