fredag 22 januari 2010

¤

Hellluu,
Nu är jag hemma från Halmstad, eller inte nu men typ vid halv 8 kom jag hem. Kan börja med att berätta hur min dag var, gick till skolan, fick reda på att läraren inte var där och att lektionen egentligen var inställd. Då sa vi att vi skulle ta nästa buss till Halmstad för klockan var 12 o vi hade redan vi hade redan missat den bussen. Och så gick vi halvvägs tills jag upptäckte att det var bussen som körde förbi. Frial och Valentina började springa som aldrig förr men inte en chans att vi skulle hinna med den så vi missade bussen. Vi fick vänta ännu en timma och valde att gå in på netto och köpa lite gott. En timma hade gått och nu stog vi o väntade på bussen. Bussen kom och vi missade INTE den, denna gången. Så var vi framme i halmstad efter en jobbig busstur. (första och sista gången jag åker buss till hstd) Vi började direkt med att gå in på Ginatricot och sen fortsatte vi gå runt i massa affärer. Sen till slut gick vi in på donken, yuummii! Jag hittade faktiskt ingenting i halmstad... Men sen så åkte frial hem o jag o tina tog tåget till Falkenberg. Och nu sitter jag här. Är sjuuukt trött, det har varit en jobbig dag, håller ni inte med? haha. Men tack för en rolig dag trotts allt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar