torsdag 31 december 2009

Torsdag = Nyår! :D

Onsdag:
Åkte jag in till stan runt tre. Skulle möta Elina, men vi fick sällskap av Jennifer, Emilia och Bellis. Men innan jag åkte hemifrån så ringde sebbe och frågade om jag var hemma och då var han på väg hit haha! Well, well, han kom. Och han kom även med en bukett blommor. Dom var jätte fina. Mamma körde oss in till stan och utanför falkmanska mötte vi tjejerna. Men sebbe stannade inte, han åkte hem med nästa tåg direkt. Vi fikade och sen gick bellis och det dröjde inte länge innan vi andra också gick från fiket. Jag, Jennifer och Emilia åkte till Ullared för att fixa en grej och sedan gick vi in på gekås. Handlade lite där och åkte in till Falkenberg. När vi var framme i stan så gick jag till Fajans och där väntade Bellis, Alexandra och Julia. Vi kollade på the ring 2. Det var inte läskig hehehe.

Idag:
Nu sitter jag här och har precis plattat mitt hår, lika jobbigt varje gång haha :P. Väntar på att klockan ska bli 4 så jag kan börja fixa mig lite smått. Kvällens planer blir att åka till Vinberg och fira nyår med dom bästa tjejerna och sedan ska vi ta taxi in till stan och då ska man självklart vara på bron på tolvslaget. Hoppas på en lyckad kväll, och det lär de bli.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar