fredag 11 december 2009

sjuk sjuk sjuk

Har tråkigt så jag gör ett litet test, here i go :

2009 test :)



Har du gjort något i år som du ångrar?- yees

Varit kär?- aa

blivit dumpad?- nej

Hittat en ny vän?- jaa

I så fall vem?- några av tjejerna och nån mer.

Hittat ny musik du gillar? yepp

Kysst någon? aa.

Blivit besviken? jaa, de kan man säga.

blivit riktigt arg? haha aa

ditt bästa minne?- ooj, det finns en hel del!

ett datum du aldrig kommer glömma? 2009-06-11



Familjen:

Den du är mest lik på sättet? mamma

på utseendet? pappa i think

den som gör godast mat? mamma lätt! :D

den som är mest "evil"? hahah roy!



Vänner:

Den du alltid kan lita på?- 3 speciella vänner, men vill inte nämna namn så jag säger min bror och syster.

Vilka umgås du mest med? Tjejerna :))

någon du saknar? aaoop

har du blivit kär i en vän? aa

Fått någon ny vän i år? jaa



Allmänt:

årets låt: I got a feeling.

årets film: hmm.. jag vet faktiskt inte.

En kväll du kommer ihåg: det finns massa, men kvällarna med dig slår allt..

Har du förändrats något under året? jaa, på ett eller annat sett.

Någon som du förtrodde dig åt men som nu skiter i dig? japp

Årets resa: Har inte varit utomlands iår men jag får säga veckan i malmö och göteborg.

Årets prestation: vet inte

Stilar under året: hmm.. don't know. Blandat :P

hatar du någon just nu? Nej inte hatar. Men ogillar.

Älskar du någon? jaa

Har du fått ditt hjärta krossat under året? yes

Känt dig ensammare än någonsin? Jaa, det kom en period.

Känt att du inte kan lite på någon? aa

Kramat någon? yeeeesmaan :D



Lagt över dina bekymmer på någon?- ja, det har jag nog

Tältat?- hahahaha, det var faaail!!

Sovit under stjänorna? Inte sovit men legat och kollat på stjärnorna.

Tittat på stjänorna med en speciell person? jaaa

Gått/går i någon sport? HAHA! kul där

Hur gammal är du? 16, fyller 17 i mars heheh (6)

Sett någon förändras till det bättre?- jaa :)

Årets gest: ingen aning

Årets galnaste dag: haha, finns mkt men just nu får jag väl säga kvällarna med flickorna, dom är inte att leka med hahaha! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar