torsdag 10 december 2009

Torsdag

Jag kan inte fatta att dagarna går så snabbt, imorgon är det även fredag och jag mår skit dåligt. Har huvudvärk, ont i halsen och näsan rinner, tror jag stannar hemma imorgon. Ååååh, jag är så jävla trött så jag kan typ gå o dö nu eller nåt. Ska faktiskt inte klaga mer. Men ååh, just det. Kom på en grej precis. Jag måste ju till skolan imon för jag måste hämta min äckliga svenskabok och franskabok för jag måste ju plugga i helgen. Om jag orkar. Men tror inte jag orkar för jag vill typ gå och.. typ.. sova?!




lägger även in en skämtbild hehe.


Min bästavän, du förstår mig inte. Jag behöver dig. Jag behöver dina kramar och jag vill höra dig säga, "det kommer ordna sig maggie" Jag vill bara känna din lukt en sista gång. Jag vill bara känna mig trygg i dina armar. Du vet så där som du brukade gå o hålla om mig på, på ditt speciella sätt. Jag saknar & älskar dig, det vet du.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar