måndag 28 december 2009

Måndag morgon

Helluu,

Jag börjar bli riktig dålig på att uppdatera (stavning?) min blogg. Ska försöka bli bättre. Men mina syskon åkte hem igår och det är väldigt tomt hemma.
Jag har precis vaknat och väntar på att mamma ska komma hem från jobbet för vi ska åka in till stan en snabbis och sen till Varberg, måste köpa lite nytt och byta ut en tröja. Snart är det nyår och jag längtar så sjukt mkt. Kommer bli toppen hoppas jag och jag har saknat alla jätte mkt :) Just det, vi har även bokat resa till Libanon nu, vi åker 3 veckor men i mars - april. Efter typ 6 år, ÄNTLIGEN! synd att man är lite flygrädd bara hehehe... Det ordnat sig :D Nu måste jag gå o sminka min och byta om. Byyeee :*



Jag minns så väl hur hon blev presenterad. Men de var jag som lät henne komma in. Jag har försökt att ge dig hela skulden, fast jag innerst inne vet att den är min.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar