söndag 20 december 2009

Söndag

4 dagar kvar till julafton, 2 dagar kvar tills syster kommer, 5 dagar kvar tills bror kommer, 10 dagar kvar till nyår. Jag räknar ner dagarna och varje dag väntar en ny överraskning.


Helluu, jag vaknade typ för nån halvtimma sen, väntar på att morfar ska komma hit och äta och senare på eftermiddagen ska jag till min kusin som fyller år och fira henne. Denna helgen har varit sjukt lugn. Har bara suttit hemma och haft myskvällar med mamma och pappa och bara kollat på film och ätit massa gott. Det kan behövas ibland. Jag försöker även övertala mina föräldrar att boka en resa till något varmt land för jag känner att jag behöver det nu. Och det går faktiskt bra haha. Jag hoppas att dom inte ångrar sig nu. Men det är grymt skönt med lov nu och jag hoppas att lovet blir bra. Bloggar mer sen eller imon eller nåt. Byeee :*


Somehow I can't forget you After all that we've been through.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar