tisdag 22 december 2009

<3

Du vet hur det känns, du vet hur det är att gå o bära på den här känslan. Vi två klickade från första dagen vi såg varandra, det vet du. Vi visste att vi två var menade för varandra. Men det har varit så mycket som hindrat oss, vår vänskap har kommit i vägen för vår kärlek. Vi vet men vi vågar inte inse.. vi vet att våra känslor för varandra kommer alltid att finnas där och att den är äkta. Det var en tid då du visste allt om mig och jag visste allt om dig. Vi levde och andades för varandra. Kommer du inte ihåg det? kommer du inte ihåg våra dagar, kvällar, kramar alla våra mysiga dagar och promenader. Låt mig inte känna såhär, hjälp mig ur detta. Vad som än händer kommer du alltid att ha den största platsen i mitt hjärta, bara för att du är en sån fin person bara för att du behandlar mig som om jag vore i himlen. Tack för alla minnen jag fått med dig, tack för alla dessa 5 åren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar