torsdag 3 december 2009

Torsdag

Heej bloggen.
Det var ett bra tag sen jag skrev här. Har inte haft lust att skriva något alls, but here I go again. Veckan har varit uppochner. Jag har pluggat så mycket denna veckan och just nu sitter jag i min soffa och är dödstrött. Idag har även dagen varit super bra. Isabell, Rebecka och Emma har valt mig till deras modell och idag så provade dom sminket på mig och fixade även mitt hår. Jag blev faktiskt rätt nöjd. Det var en jätte häftig sminkning och tjejerna är jätte duktiga :) Nu har jag lust att gå o lägga mig en stund. Min energi går åt fel personer och åt fel saker, tyvärr. Just det, kom även på att jag ska till gekås imorgon med Susanna. Ska bli jätte roligt för det var ett tag sen jag o hon hittade på någonting. Veckan har gått snabbt förövrigt, helgen är även efterlängtat.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar