söndag 3 oktober 2010

Söndag

Godmorgon säger jag då!

Lite om gårdagen... Hade inget för mig på kvällen så jag och Jennifer pratade lite och jag bestämde mig för att åka till henne runt 8 tiden. Åkte förbi ica och köpte lite grönsaker för vi hade bestämt oss för att äta nyttigt! Vi satt och pratade en lång stund, kollade på film (jennifer somnade) enligt henne blundade hon bara HAHA! Den kvällen behövdes verkligen, för oss båda. Och vi satt och planerade så långt ögat kan nå.. typ. Hur som helst, idag vaknade jag otroligt pigg trots att jag tillslut somnade runt 4 tiden imorse. Har storstädat på övervåningen och nu är det rent och fint, finns det någon bättre känsla än det? Lite senare på eftermiddagen ska familjen till min moster. Då är det jag som ska köra dit heheh. Brukar sluta så när jag och mamma ska åka någonstans, att jag kör dit och pappa får sitta i baksätet. Greeat! :D Skriver mer senare. Byeee :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar