söndag 10 oktober 2010

10/10/10

Vilket härligt datum. Undra vad denna dagen bjuder på..

Hade tänkt berätta lite om helgen. Jag kan ju börja med i fredags så var det ju Grand och förfest med tjejerna. Hade en grym kväll och allt gick som jag ville utom en liten liten grej. Men det gör inte så mycket. Var hemma vid tre tiden på morgonen och sedan kom mamma och väckte mig klockan 10 på lördagen och säger att vi ska åka till Varberg med mina kusiner och shoppa lite. Så trött som jag var så hoppade jag upp ur sänger för det var ju shoppingtiiiiime! Så vi åkte till varberg. Köpte mina efterlängtade jeans från gina. Och sedan köpte jag ett par svarta byxor därifrån också. När vi var klara åkte vi till direkt till mina kusiner, hämta upp sebbe som skulle spela innebandymatch i tvååker, så vi åkte och kollade också. 9-3 vann dom med. Duktigt! Senare på eftermiddagen åkte jag in till stan med mamma en stund och träffade Casandra, gick en runda och sedan gick vi till Joe med Mario. Och sen kom Nebojsa också. Var där en stund innan jag åkte hem, fick även köra hem i mörkret. Gick hur bra som helst.
Idag är det ju Söndag vilket betyder att vi ska till min moster och fika. Hehehe, alltid på söndagar. Lite roligt faktiskt. Och ikväll kommer nog Casandra hit och sover. Greeeat! Skriver mer ikväll. Byeee :*
Alltså... älskar honom. Särskillt i Walk the line som jag och
mamma kollade på igår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar