fredag 22 oktober 2010

Fredag

Äntligen helg!... igen. Jag har sagt det hundra gånger och jag lär säga det fler gånger, veckorna går så jäkla snabbt alltså. Man känner att man verkligen inte hinner med någonting och helt plötsligt är det helg igen. Liksom, för exakt en vecka sedan, en kväll som denna var mina syskon här och världen vändes uppochner. Nu är det normalt, som om ingenting har hänt. Mitt humör är så himla bra också. Jag har varit glad hela dagen och det var längesen jag skrattade så riktigt som jag gjorde idag. Känns underbart.

Annars har jag bara pluggat idag och var ute och körde lite med mamma. Juuust det! jag hade fan utvecklingssamtal igår hehe, det gick ganska bra faktiskt. Sååå det var de. Nu ska jag strax lägga mig, orkar inte kolla på fortsättningen av idol som börjar snart, kan ju läsa på internet vem som åkte ut. Well well... skriver imorgon igen. Godnatt :*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar