torsdag 7 oktober 2010

Hejhejhejhej

Nu blev jag klar med håret. Och tur att jag gjorde det ikväll för imorgon skulle jag inte ens hinna sitta en timma och platta håret. Så nu har jag otroligt ont i min rygg för jag har suttit konstigt när jag fixar håret. Kan bara tänka mig vilken smärta jag kommer få imorgon när jag ska gå och stå hela kvällen i klack. Och dansa... kanske. Bara jag anstränger mig lite lite får jag ont, så galet. Jag vet inte ens vad jag ska ha för kläder. Snacka om beslutsångest.
Har även suttit och pluggat på no:n i en timma innan. Ska gå ner och plugga lite till för jag har prov på det imorgon så vi får se hur det kommer gå. JUST DET! måste påminna mamma att åka in till stan imorgon och hämta ut mitt paket som jag äntligen fått från h&m. Äntligen säger jag bara!
Föralltid vid min sida och jag står föralltid vid din

1 kommentar: