onsdag 13 oktober 2010

Slappdag

Idag är det onsdag = studiedag = sooooova bort hela dagen. Nästan ialla fall.
Jag kollar runt lite på internet för att få lite idéer till en tatuering som jag vill göra. Tatuering nummer två blir det då, fast jag kanske gör den före den jag ska ha på handleden. Iaf... Jag vet ungefär hur den ska se ut och vad jag vill ha men jag vet inte riktigt hur jag ska sätta ihop den så det blir en tatuering och inte flera om ni förstår vad jag menar. Fast, det kanske en riktig tatuerare måste hjälpa mig med.. Någon som har nåt tips om någon bra internet sida som har grymma tatueringar? Well.. skriver mer sen. Byee :*

3 kommentarer:

  1. Hahaha ooj, alltså.. jag har ju kommit på den första som jag ska ha. Men jag har ju inte tatuerat in den än. Och så har jag kommit på lite till den andra tatueringen som jag ska göra också. Kort o gott, jag har ingen tatuering än. Bara massa idéer :)

    SvaraRadera