fredag 8 oktober 2010

Fredag

Den dagen vi länge väntat på är äntligen här. Ikväll blir det förfest hos Alexandra i tröingeberg med några tjejer och sedan slår vi klackarna i taket på grand! Hoppas på en väldigt lyckad kväll.

Just det, som ni kanske inte lagt märket till men längst upp på höger sida i bloggen är det ett rosa bandet stöd. Det är ju Oktober vilket betyder att det är rosa bandet månaden. Jag tycker det är så viktigt att stödja rosa bandet kampanjen. Man kan ju köpa jätte fina smycken eller bara ett rosa band som endast kostar 25 kr. Det är ju lite pengar för en sån stor sak. Förra året kommer jag ihåg att jag var på rosa bandet galan i Malmö. Det var grymt! Nu får jag återgå till mina kläder och måla mina naglar med någon rolig färg och sen börja fixa mig lite smått. Byee :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar