lördag 2 oktober 2010

Saturday

Helluu

Vaknade runt tio imorse. Jag sov även hela natten vilket behövdes eftersom jag inte fått tillräckligt med sömn under veckan. Jag är även riktigt stolt över mig själv att jag lyckades somna när jag var ensam hemma hela natten. Hoppas jag lyckas med det inatt igen för då är jag också ensam. Sedan har det inte hänt så mycket. Jag har fortfarande ont i huvudet. Kommer säkert bli förkyld, för jag sitter och fryser ihjäl. Well.. täntke lägga upp några bilder på saker som är nytt i Maggie's bouitque.


Skorna är rätt snygga tycker jag men ångrar köpet lite faktiskt
eftersom nästan alla i Falkenberg går runt med dessa nu.
Jag gillar att ha skor som inte så många bär. Men what to do.
425 kr eller något gick dom på.

Ny vinterjacka från JC. Det var liksom kärlek vid första ögonkastet.
1000 kr gick den på. (om man avrundar)


 
En text som ligger nära hjärtat och som får placeras över sängen.
Perfekt plats så jag kan vakna varje morgon och bli påmind att efter svåra tider kommer lycka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar