tisdag 28 september 2010

Tisdag, tisdag, tisdag, tisdag, härliga tisdag

Rubriken säger allt. Den säger även att jag är på strålande humör idag. Kan det vara för att solen skiner?
Eller för att vi slutat prata? jag vet inte vad det är men glad är jag ialla fall. Mitt humör vänder rätt snabbt, imorgon lär jag sitta i ett hörn och lipa. Neeejdå, skämt å sido. Är det så man säger när man skojar? vad vet jag... inte viktigt heller. Jag var hos tandläkaren idag. Trevligt besök. Älskar dom......NOT?!
Och nu har jag precis kommit hem efter en långrunda med hunden. Det är en bra anledning till att orka röra på sig, för då har man inget val än att ta tummen ur och lyfta på rumpan. Om man inte vill att hunden ska skita inne, då behöver man ju inte röra på sig. Nej men vad äckligt. Vad är det jag sitter och skriver egentligen?
Hur som helst så har jag börjat skriva väldigt långa inlägg.. lite för långa utan någon viktig handling egentligen? Nej... nu får jag seriöst sluta skriva. Men lär skriva ikväll igen. HEHE. Byeee så länge :*

I'm stronger now, without you.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar