måndag 13 september 2010

Sänd från ovan

Det är vad du är mamma, sänd från ovan. Just för att vara min mamma, för att skydda mig, för att finnas där för mig, för att ge mig allt jag vill ha, och just för att vara den bästa mamman i världen. Hade det funnits ett sånt pris hade jag gett dig hundra. Tack för allt, verkligen. En vacker dag när jag blir stor så ska du få tillbaka allt. Shit, jag vet inte vad jag hade gjort utan dig. Jag är verkligen beroende utav dig. Jag är fast vid dig och varje steg jag tar vill jag att du ska ta med mig. Hur är det möjligt? jag är ändå 17 år nu. Jag ska kunna vara lite självständig. Och det är jag men jag behöver ändå en bekräftelse från dig att jag fattar rätt beslut.

Anledningen att jag skriver så mycket om min mamma är för att hon är värd att höra allt det jag skriver. Och jag vill bara att hon ska veta hur mycket jag uppskattar allt hon gör och i mina ögon är hon min hjälte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar