lördag 11 september 2010

11 september

Hej!

Kan börja med att säga att idag är det exakt 9 år sedan terroristattacken mot World Trade Center skedde. Så fruktansvärt och efter så många år känner man fortfarande samma sorg. Och efter den dagen har man gjort 11 september till en otursdag.

Ohwell.. kan börja berätta lite om gårdagen. Var i skolan först och hade naturkunskap B heela dagen. Så jag var otroligt trött när vi hade slutat. Men sen var det bara att köpa tågbiljett och hoppa på tåget mot Halmstad med Valentina, Kicki och Frial. Det blev en runda i halmstad och sedan gick vi och åt och mötte upp Frials kompisar och tog bussen hem till henne.
Sedan satt vi bara och tog det lugnt innan jag fick den konstiga idén att vi skulle baka en kladdkaka (?). Alltså.. varför maggie, varför tänkte jag då. Men alla var sugna på det ändå men Frial var den som fick baka och jag tog ett steg bakåt, bäst så hahaha. Men resultatet blev en lyckad kladdkaka.
Sedan tog vi en promenad till hemmakväll och köpte godis. Myyyycket godis. Sedan hem till Frial igen, dukade och fixade. Sedan kom frials kompisar och vi satt och kollade på idol och lite filmer som gick på tv. Hade en jätte mysig kväll i Halmstad och sov även där så jag har nyss kommit hem. Tack så mycket <3

Idag, sitter jag hemma och vilar lite. För mina planer är att åka in till stan och träffa en kompis lite snabbt sedan möta upp Casandra som även ska sova hos mig inatt eftersom jag är ensam hemma. Vi ska nog kolla på saw och bara chilla. Sounds great! Byeee :*

Galna är det rätta ordet. Men jag älskar dig min bästavän.

1 kommentar: