lördag 25 september 2010

25 september

Idag är det en speciell dag för det är pappas födelsedag. Vi firade honom med tårta och presenter. Så grattis till dig och hoppas du blev glad :)

Som sagt så har min bror kommit hem och han ska nog stanna här i några dagar tror jag. Vi var ju i Varberg idag och gick runt o så sen har vi bara chillat hemma, lekt med hunden och pluggat faktiskt. Bra att ha honom här så han kan förhöra mig hihihi. Och då får jag även min chans att vara den jobbig lillasyster som äger på att tjata. Saknar det under dagarna. Det är ju så ensamt att vara hemma utan mina syskon som bor så långt bort.
Hur som helst....
Jag tänkte bara skriva snabbt om varför min blogg är så deprimerande (enligt mig iaf ), det är för att jag har behövt ett ställe att skriva av mig på. Jag har inte bara bloggen utan en privat dagbok också där hela sanningen står med och här på bloggen är det bara 50% av mig. Det har varit helt underbart att blogga för jag får ut alla känslor och får skriva precis vad jag vill.. Men varför ha blogg om man har en vanlig dagbok hemma? fyfan vilken bra fråga. Jag kanske har en blogg för att jag spenderar mycket tid vid datorn... Det är nästan skönare att skriva på tagenter än med en penna. Känns bara så smidigt. Sen känner jag såhär, detta är MIN blogg. Jag vill och tänker skriva precis vad jag vill. Hur jag känner, vad jag vill ha sagt. Ingen kan stoppa mig. Den som är trött på mitt hej-jag-är-deprimerad grej behöver inte läsa... lugnt för mig. Men det är ialla fall underbart att skriva av sig. Bästa uppfinningen någonsin.

Ska iallafall gå ut med världens finaste hund nu, hörs sen. Byeee :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar