fredag 17 september 2010

Äntligen helg

Hej alla fina!

Nu är jag hemma från skolan. Eller har varit det ett bra tag. Har ätit och kollat på top model en bra stund nu. Orkar inte göra någonting, inte ens plugga som jag verkligen måste. Men jag tar tag i det imorgon istället. På tal om imorgon så hoppas jag att mamma eller pappa tar mig till varberg och köper nya skor och lite kläder till mig, ett måste! Sen kanske jag åker förbi skolan lite snabbt eftersom det är invigning på Drottning blanka eftersom vi har flyttat in till stan men får se om jag hinner med det.
Jag gick även in på gina tricots hemsida och hittade den sötaste blusen ever! och gissa vad den heter? hahahah, Maggie blouse. Och innan jag ens visste vad den hette så tänkte jag köpa den imorgon när jag åker till varberg. Det är verkligen en Maggie blouse! Här kommer den:



Kolla så fin och sååå Maggie style hahaha! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar