söndag 26 september 2010

Söndag

Idag har det varit en rätt så händelserik söndag. Dagen har spenderats med min pappa och bror och vi har åkt till gekås och bara haft det trevligt. Där köpte jag inget speciellt bara lite produkter som man använder ofta som sminkborttagning m.m. Det som var lite mindre bra var att när vi var inne på gekås så lutade jag mig mot vagnen och väntade på min bror och pappa som skulle hämta nåt sen kom de tillbaka och då ställde jag mig rakt väldigt snabbt och gissa vad som händer? min navelpiercing rycks med. Gissa om jag har haft ont resten utav dagen?
På vägen till gekås mellan långås och ljungby någonstans såg vi två älgar på åkern. Hur häftigt som helst och shit vad stora dom var när man såg dom på nära håll!
Har inte så mycket mer att skriva. Ska lägga fram kläder till imorgon och sedan gå och sova. Så godnatt :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar