söndag 5 september 2010

Söndagkväll

Hej!

Jaha, då var det skola imorgon igen då. Helgen har gått snabbt. Har haft en jätte lugn och mysig helg. Min bror, hunden och min brors kompis har varit på besök. Så sjukt roligt. Vi har åkt till halmstad, haft myskväll och bara suttit och pratat. Jag älskar när min bror kommer hem eftersom jag så sällan kommer få träffa honom nu. Ska jag ta tåget till honom så tar det 5 timmar. Inte så roligt kanske. Men jag hatar när han ska åka sen. Hatar hur huset känns när alla har åkt. Det blir så lugnt och tråkigt. Men så är det! Idag har jag iaf pysslat på övervåning. Eftersom jag igår fick köpt min efterlängtade klädhängare så har jag sorterat alla mina kläder och hängt upp dom. Allt är inte upphängt för det får inte plats. Får nog köpa en till. Nåväl, nu ska jag gå och lägga fram kläder till imorgon. Byeee :*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar