söndag 9 januari 2011

Written in the stars

Godmorgon säger jag eftersom jag nyss vaknat. Jag tänkte att jag skulle hinna blogga lite snabbt igår men det blev sjukt stressigt så det hann jag inte. Men hur som. Jag och Valentina bestämde oss för att åka till Halmstad och ha lite kul. Så vi fixade oss, hoppade på bussen till halmstad och vidare mot parken. Där dansade vi som aldrig förr och träffade även några bekanta och min sötnos. Sen bestämde vi oss för att åka hemåt igen med nattbussen och vi satt helt döda på bussen, men så värt det. Och sedan var jag äntligen hemma och slocknade vid 4 imorse så är lagom trött idag. Tack som fan för du gjorde denna kvällen lyckad Tina och för du orkade lyssna på mitt emosnack hahahah! you know what i mean ;) hörs sen, byee :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar