tisdag 25 januari 2011

Flying without wings

Hej igen! Nu har jag kommit hem från trafikskolan eller för en stund sen egentligen. Teorin gick hur bra som helst, vi gick inte igenom så mycket eftersom det var första lektionen. Men på torsdag går jag dit igen och pluggar lite mer. Blev sjukt taggad på att börja läsa teorin nu. Men hade jag haft orken hade jag öppnat boken men det blir att läsa lite engelska istället eftersom jag har prov på det nästa vecka, aaawesome. Shit, vad jag känner mig stressad. Och jag skriver ju om körkortet hela tiden men det är faktiskt endast det som snurrar runt i mitt huvud just nu så det får ni stå ut med. Nu ska jag äta lite mer godis och få ångest över allt onyttigt jag äter utan att träna. Pussshejj :*

Laddar upp denna bilden för mitt humör just nu är som på bilden = överdrivet glad
och det ser ut som jag nyss sett ett spöke också så varsågoda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar